żółta fasolka szparagowa

mzb

Beta-karoten - właściwości, źródła, czym grozi nadmiar prowitaminy A

Beta-karoten - właściwości, źródła, czym grozi nadmiar prowitaminy A

Beta-karoten wiążemy głównie z kurzą ślepotą i piękną opalenizną. To dość oryginalne zestawienie skojarzeń, niemniej prowitamina A ma o wiele szersze działanie i znaczenie, tak dla zdrowia, jak i urody. Jakie? Gdzie można znaleźć beta-karoten? Czy jest bezpieczny dla kobiet w ciąży?

Unikalne rozwiązanie od Łowicza - sprawdź, jak łatwo teraz wycisnąć pomidooora!

Bardzo lubimy dania na bazie pomidorów - za smak, za to że pasują do wielu okazji i za to, że przywołują miłe wspomnienia. Dlatego chcielibyśmy się nimi cieszyć przez cały rok, wyciskając z pomidora to, co najlepsze. Teraz to możliwe! Dzięki koncentratowi Łowicz 30% w wyjątkowo nowatorskim opakowaniu - saszetce. To propozycja, jakiej jeszcze nie było. Jest lekka, wygodna w przechowywaniu do czasu, gdy przyjdzie nam ochota na pomidorowy przysmak i w użyciu, gdy już go przygotowujemy. Po jej otwarciu natychmiast zagości w naszej kuchni aromat lata i beztroski, a my łatwo wyciśniemy cenną zawartość - aż do ostatniej kropli. Nic się nie zmarnuje! Koncentrat, podobnie, jak inne produkty marki Łowicz - pomidory w puszce i przecier w kartoniku - ma wysoką zawartość potasu oraz jest bez dodatku soli.

Jadłospis na kwiecień

Tym razem w naszym tygodniowym menu dla malucha i całej rodziny chcieliśmy zwrócić szczególną uwagę na kasze i płatki zbożowe. Zawierają one łatwo przyswajalne węglowodany, dużo błonnika, witamin z grupy B i związków mineralnych.

Urodzinowe przekąski

Urodzinowe przekąski

Bufet wytrawny jajka przepiórcze ugotowane na twardo, pomidorki koktajlowe, ugotowane groszki cukrowe, ugotowane fasolki szparagowe, paski czerwonej i żółtej papryki, pokrojony w słupki świeży ogórek, marchewka i seler naciowy, oliwki bez pestek, paluchy drożdżowe grissini, groszek ptysiowy i

Jadłospis na luty - propozycje zestawów dań dla całej rodziny

Jadłospis na luty - propozycje zestawów dań dla całej rodziny

Śniadanie Płatki kukurydziane z kefirem zmiksowanym z bananem i sokiem malinowym Sok wyciśnięty ze świeżych grejpfrutów Drugie śniadanie Racuchy z jabłkiem Sok z czarnej porzeczki Obiad Rosół z makaronem Fasolka szparagowa, jajko sadzone, ziemniaki, sałata lodowa z sosem winegret Kompot z wiśni

Warzywa na talerzu, czyli przepisy na dania dla niemowląt

Warzywa na talerzu, czyli przepisy na dania dla niemowląt

ciepło. (2-3 porcje) Kolorowe jarzynki z kurczakiem i koperkiem (po 9. miesiącu) 8 strączków żółtej fasolki szparagowej 2 plastry cukinii 1/8 strąka czerwonej papryki pomidor pół cebulki dymki lub szalotki szczypta siekanego koperku kawałek piersi kurczaka (o wadze 40 g) dwie łyżeczki oliwy zioła

Jadłospis na cały dzień - pełen witamin

Jadłospis na cały dzień - pełen witamin

dziecku ły-żeczką, nabierając miąższ ze skórki jak z miseczki. Do picia podaj mleko z piersi lub kubek mleka modyfikowanego. Kolacja Ryż z warzywami i żółtą posypką od 7. Miesiąca filiżanka ugotowanego ryżu, filiżanka ugotowanych na parze warzyw (kilka do wyboru, może być brokuł, fasolka szparagowa

Bez jedzenia ani rusz

Bez jedzenia ani rusz

, pierogi ze szpinakiem i serem Kasza (pęczak lub jęczmienna) z warzywami (brokuły, fasolka szparagowa, marchew, por, seler, papryka) Kasza gryczana z prażonymi ziarnami słonecznika Makaron z pokruszonym białym serem i ziołami prowansalskimi Bliny Racuchy z jabłkiem Sałatka z ziemniaków i szczypiorku (dymki

Warzywa w diecie niemowlęcia

najmniej alergizujące: ziemniaki, marchew, dynię - są dozwolone już od 5. miesiąca. Ale jeśli karmisz piersią, nie ma potrzeby się tak spieszyć. W 6. miesiącu zaproponuj małemu smakoszowi: brokuły, pietruszkę, seler, fasolkę szparagową, kalafior, kabaczek, cukinię, kukurydzę, patisona, a pod koniec tego

Brakuje ci pomysłów na zimowe dania? Jadłospis na styczeń!

Brakuje ci pomysłów na zimowe dania? Jadłospis na styczeń!

leśnych Obiad Spaghetti z sosem bolognese posypane startym serem Sałatka z pomidorów z dodatkiem kiszonego ogórka i drobno posiekanej cebulki Woda mineralna Podwieczorek Mała drożdżówka Kakao Kolacja Gotowana fasolka szparagowa z mrożonki polana zrumienioną na maśle tartą bułką Sok jabłkowy Śniadanie

Jadłospis na październik

Jadłospis na październik

bananem Obiad Pulpet rybny na sposób orientalny (z rodzynkami i curry) Ziemniaki Fasolka szparagowa Pół pieczonej czerwonej papryki z winegretem Sok jabłkowy Podwieczorek Gruszka "Piękna Helena" (obgotowana, polana sosem z gorzkiej czekolady) Herbata z suszonych żurawin dosładzana miodem Kolacja

Warzywa zamiast mięsa - to jest to!

ogóle jeść mięsa i trwa to dłużej niż dwa-trzy tygodnie, warto jego dietę wzbogacić w warzywa strączkowe, w tym mało popularne soczewicę i soję, a także groch włoski, bób, żółtą i zieloną fasolkę szparagową, czerwoną i białą fasolę. Warto odważniej sięgać po potrawy z kuchni śródziemnomorskiej, ale

Jadłospis na czerwiec

Jadłospis na czerwiec

fasolka szparagowa polana zrumienioną na maśle tartą bułką Niegazowana woda mineralna lub źródlana (dla dzieci) ŚRODA Śniadanie Serek wiejski z chrupiącymi płatkami zbożowymi i borówkami amerykańskimi Przecierowy sok marchewkowo-jabłkowy Drugie śniadanie Pół kromki chleba z wędzoną rybą i kilka pasków

Menu na mroźne dni

Menu na mroźne dni

największego niejadka da się namówić na spróbowanie fasolki, buraczków lub dyni, jeśli najpierw uruchomimy odrobinę własnej wyobraźni. Czasem wystarczy postawić parę białych kropek z twarożku na plasterku ugotowanej cukinii, zrobić kilka kleksów z sosu pomidorowego wokół krążka kiszonego ogórka, aby

Jadłospis na sierpień - dla tych, którzy nie lubią gotować

owsianka z rodzynkami garść orzechów laskowych niegazowana woda mineralna lub źródlana (dla dzieci) Drugie śniadanie dwa starte jabłka Obiad kasza gryczana, mały befsztyk z polędwicy wołowej, fasolka szparagowa kompot z owoców mieszanych (z mrożonki) Podwieczorek koktajl z jagód (z mrożonki) zmiksowanych z

Heidi Klum płaci dzieciom, żeby jadły zdrowo. A inni rodzice?

Heidi Klum płaci dzieciom, żeby jadły zdrowo. A inni rodzice?

warzywa: brokuły, kalafior, fasolkę szparagową, pomidory i ogórki. Pałaszuje rozmaite kasze, owsiankę i ciemne pieczywo. Młodsze dziecko mogłoby żywić się wyłącznie makaronem, mięsem i zielonym pesto. W ten oto sposób na jego talerzu szpinak i brokuły zamieniają się często w pesto, a kalafior w mięso. Czy

Chrapka na rzepkę

fasolki szparagowej czy szpinaku połóż białą lub czerwoną surówkę (z białej albo czerwonej kapusty, z pomidorów). Do białej jarzyny (np. kalafiora) ładnie wygląda pomarańczowa surówka z marchewki albo zielona sałatka z kiszonych ogórków. Do buraczków najlepiej dołącz surówkę z białej kapusty (surowej lub

Jesienny stół

-czekoladowe podane z musem malinowym (lub jagodowym) przygotowanym z mrożonki Kolacja Fasolka szparagowa polana stopionym masłem i tartą bułką Herbata wiśniowa z sokiem

Dieta dwulatka: tygodniowe menu dla dwuletniego dziecka

Dieta dwulatka: tygodniowe menu dla dwuletniego dziecka

Podwieczorek Lody śmietankowo-czekoladowe podane z musem malinowym (lub jagodowym) przygotowanym z mrożonki Kolacja Fasolka szparagowa polana stopionym masłem i tartą bułką Herbata wiśniowa z sokiem Chcesz wiedzieć więcej o diecie Twojego dziecka? Lekarze odpowiadają na pytania Najpopularniejsze pytania i

Nie tylko mleko

Nie tylko mleko

wprowadzaj do diety malucha inne warzywa: kabaczek, kalafior, brokuły, buraki, kalarepkę, por, seler, cebulę, białą kapustę, zielony groszek, fasolkę szparagową i paprykę. Półroczne niemowlę może mieć już bardzo bogate menu. Z owoców oprócz jabłek, porzeczek i bananów ma do wyboru: jagody