alergia na jajka norma

Agnieszka Wrzesień; konsultacja: dr n. med. Agnieszka Krauze z Kliniki Pneumonologii i Alergologii Wieku Dziecięcego w Samodzielnym Publicznym Dziecięcym Szpitalu Klinicznym w Warszawie

Alergia - jak uniknąć zagrożenia i jak reagować w nagłych sytuacjach

Alergia - jak uniknąć zagrożenia i jak reagować w nagłych sytuacjach

Jeśli wasze dziecko ma silną alergię, pewnie boicie się reakcji anafilaktycznej. To zrozumiałe. Ale lęk nie może wam odebrać radości normalnego życia.

"Jemy to, co nas truje". Nie możesz schudnąć? Może masz nietolerancję pokarmową i nawet o tym nie wiesz! [WYWIAD]

"Wszyscy cierpimy mniej lub bardziej z powodu ukrytych alergii pokarmowych" - twierdzi dietetyk Lidia Trawińska. Ponad 90 proc. jej pacjentów okazuje się uczulonych na więcej niż 30 produktów. Co to są testy metaboliczne i jak schudnąć dzięki diecie fenotypowej?

Jak karmią polskie żłobki? Zdrowo czy hodujemy potencjalnych grubasów?

Czy odstawiając dziecko do żłobka możemy być spokojni o to, że panie nakarmią zdrowo, smacznie i pożywnie? Przyglądamy się jadłospisom z polskich żłobków. Jak karmi się dzieci w tych państwowych, a jak w prywatnych placówkach?

Anemia w ciąży

Anemia w ciąży

zabiera dla siebie substancje potrzebne mu do budowy własnego organizmu i mamie zostaje ich czasem zbyt mało Poziom Hb w dolnej granicy normy - czy to już anemia? Jeśli wartości hemoglobiny podane są w milimolach, to norma dla kobiety wynosi »Przeczytaj odpowiedź lekarzaPodyskutuj na Forum:Anemia

Więcej luzu w schemacie, czyli nowy schemat żywienia niemowląt

Więcej luzu w schemacie, czyli nowy schemat żywienia niemowląt

również jajko, oczywiście ugotowane. Okazuje się, że nie ma danych, które wskazywałyby, że należy podawać najpierw samo żółtko, a dopiero pod koniec 1. roku białko. Całe jajo może się pojawić nawet w diecie malca obciążonego ryzykiem alergii. Nieco wcześniej można podawać przetwory mleczne. Sery, jogurt

Zdrowy posiłek dla malucha

Zdrowy posiłek dla malucha

rozdrobnionych pestek słonecznika lub dyni, uprażonych ziaren sezamu, lnu, zmielonych orzechów lub migdałów (te ostatnie, jeśli dziecko nie jest na nie uczulone i nie ma silnej alergii pokarmowej). Podczas posiłków zapewniaj dziecku wybór zdrowych produktów. Jedzcie wspólnie! Ze słodyczy nie rób owocu