asany podczas porodu

dd

Przetestowała wszystkie ćwiczenia dla przyszłych mam: pływanie, aqua aerobic, jogę, pilates, fitness i trening dna miednicy. Które najlepsze?

Przetestowała wszystkie ćwiczenia dla przyszłych mam: pływanie, aqua aerobic, jogę, pilates, fitness i trening dna miednicy. Które najlepsze?

Od ponad 10 lat jestem aktywna fizycznie - uwielbiam sport pod niemal każdą postacią. Po zajściu w ciążę naturalnie zainteresowałam się więc aktywnościami dla przyszłych mam. Które z nich są najbezpieczniejsze? Jakie przynoszą korzyści? Które są najlepsze w danym trymestrze? Oto moje doświadczenia.

Ćwiczenia w ciąży - które są najlepsze dla Ciebie?

Jeśli zdecydujesz się poprawić swoją kondycję, wybierz zajęcia organizowane specjalnie dla kobiet w ciąży. Jak wybrać ćwiczenia w ciąży najodpowiedniejsze dla ciebie? Porozmawiaj o tym ze swoim lekarzem - on potwierdzi, czy wybrana aktywność jest dla ciebie wskazana. Masz do wyboru kilka rodzajów zajęć.

Trening przed porodem - jak robić to bezpiecznie?

Poród to dla kobiety wysiłek porównywalny z przebiegnięciem maratonu. To, jak szybko wróci do formy, zależy od wcześniejszego przygotowania. Radzimy, jak to robić bezpiecznie.

Wrócić do formy po porodzie

Wrócić do formy po porodzie

trener potrafi dobrać ćwiczenia dla kobiet po porodzie, jest elastyczny i otwarty na potrzeby uczestników zajęć - tych dużych i tych małych. Mamy ćwiczą na tyle, na ile dzieci im pozwalają. Często zamiast skupić się na skłonach czy asanach, muszą się zająć karmieniem, przewijaniem, przytulaniem lub