ciasteczka z mąki ryżowej

Małgorzata Welman, miesięcznik Dziecko

Słodycze w diecie dziecka

Słodycze w diecie dziecka

Słodkości? Tylko od święta! A że święta już tuż-tuż, możemy bez wyrzutów sumienia wziąć się do pieczenia ciasteczek i pierniczków. I to wcale nie na choinkę, tylko do chrupania przy choince lub... pod choinką.

Dania dla alergika

Nawet jeśli wasze dziecko ma alergię pokarmową, jego posiłki mogą być pyszne i urozmaicone.

Przepisy na dania dla dzieci i dorosłych

Metoda BLW ma sens, jeśli trzymamy się zasad zdrowego żywienia. Oto propozycje dań dla małych i... dużych. Bo BLW to wspólne posiłki już od początku rozszerzania diety malucha.

Zobacz wideo

Przepisy na oryginalne desery

Przepisy na oryginalne desery

stopionego masła lub oleju kokosowego stewia (około 4 kropli stewii płynnej) lub cukier trzcinowy do smaku (około pół szklanki) Kruszonka: szklanka mąki orkiszowej lub kukurydzianej w wersji bezglutenowej (plus extra do podsypywania ciasta) pół kostki masła (około 100 g) z lodówki 2 łyżki słodu ryżowego

Z takimi przekąskami podróż musi się udać!

Z takimi przekąskami podróż musi się udać!

ogórka i pomidorki koktajlowe. Nudę podczas długiej podróży pomogą też zabić wszelkiego rodzaju "chrupacze": paluszki, krakersy (świetne są takie z razowej mąki, choć nie są łatwo dostępne), wafelki ryżowe, chrupkie pieczywo, chrupki kukurydziane (ale te się kruszą i brudzą, więc uwaga!) oraz

Pomysły na zdrowe i smaczne przekąski

Pomysły na zdrowe i smaczne przekąski

źródłem są przede wszystkim warzywa). Obok gotowych ciasteczek (biszkoptów i herbatniczków) przygotowanych z myślą o niemowlętach, które można podawać też starszym dzieciom, możesz sama upiec ciasteczka owsiane. Maluchowi może też przypaść do gustu wytrawny smak pszennych paluszków. Takie suche

Warzywa zamiast mięsa - to jest to!

Warzywa zamiast mięsa - to jest to!

słodkościami i wysokoprzetworzonymi potrawami z białej mąki, ale tak skomponujemy menu, by spełniało ono założenia tzw. piramidy zdrowia, uchronimy dziecko (a także siebie, jeśli i my zmienimy swoje nawyki żywieniowe na zdrowsze) przed wieloma chorobami cywilizacyjnymi: od próchnicy zębów (słodycze!), przez