jadłospis kiwi

materiały prasowe

Detoks bez tajemnic. Czy nasz organizm potrzebuje oczyszczenia?

Detoks bez tajemnic. Czy nasz organizm potrzebuje oczyszczenia?

Wielkimi krokami zbliża się długo wyczekiwany okres urlopowy. To czas wyzwań i postanowień - pozytywnie naładowani słonecznymi promieniami, chcemy wprowadzić w nasze życie zmiany. Przygotowując się na jego nadejście, często ulegamy urokowi szybkich, kilkudniowych diet. Tylko czy słusznie? Obalamy mity, a zamiast głodówek i drakońskich diet - proponujemy kilka racjonalnych rozwiązań.

Sok Kubuś i Kubuś GO! - witaminy na drugie śniadanie

Kubuś to najpopularniejszy przecierowy sok marchwiowo-owocowy w Polsce. Uwielbiany przez dzieci za smak i doceniany przez mamy za zawartość wielu cennych witamin, m.in.: A, C, E, witamin z grupy B oraz błonnika. Sok jest dostępny w tradycyjnej szklanej butelce, ale także w dużej butelce plastikowej i w wersji Kubuś GO! - małej butelce z dziubkiem, którą można zabrać ze sobą praktycznie wszędzie. Dzięki temu rozwiązaniu Kubuś jest idealnym pomysłem na drugie śniadania w szkole i stanowi codzienną porcję warzyw i owoców, także na wynos. A co najważniejsze, soki Kubuś nie zawierają żadnych konserwantów.

Cukrzyca ciążowa: zbyt słodka krew

Część kobiet dowiaduje się w drugiej połowie ciąży, że ma cukrzycę ciążową. Przeczytaj, jak się ją wykrywa i leczy.

Zobacz wideo

Zaparcie u mamy

Jeśli sprawa jest poważna i każde wypróżnienie sprawia ból, proponuję doraźnie pomóc sobie dostępną bez recepty laktulozą w syropie. Ale na co dzień lepiej regulować tę sprawę odpowiednią dietą. Proszę pić co najmniej 1,5 litra źródlanej, niegazowanej wody dziennie. W Pani jadłospisie powinny się

Zamiast mleka

Zamiast mleka

Każda mama na bezmlecznej diecie wie, że wyeliminowanie mleka nie jest wcale proste. Co dolać do kawy? Czym zastąpić mleko w rozmaitych przepisach? Gdy mleka nie można pić, okazuje się, że właśnie na nie ma się sporą ochotę. Na dodatek w jadłospisie karmiącej mamy nie powinno zabraknąć produktów

Anemia w ciąży

Anemia w ciąży

niehemowego poprawia witamina C (jej obecność w organizmie zwiększa wchłanianie żelaza 2-3-krotnie). Warto wzbogacić jadłospis w potrawy zawierające tę witaminę. I wykluczyć lub ograniczyć te, które wchłanianie żelaza osłabiają. Do nich należą głównie kawa (redukuje wchłanianie żelaza o 40 proc.) i herbata (o

Brakuje ci pomysłów na zimowe dania? Jadłospis na styczeń!

Brakuje ci pomysłów na zimowe dania? Jadłospis na styczeń!

przecierów owocowych w słoiczkach i soków dla maluchów. Wykorzystuj bez obawy mrożone warzywa. Nasz jadłospis to jedynie podpowiedź, garść pomysłów, z których można korzystać. Nie musisz się do niego ściśle stosować! Nie przejmuj się też, jeśli po obfitym śniadaniu malec nie ma ochoty na kolejny posiłek

Cukrzyca ciężarnych

Cukrzyca ciężarnych

, niesłodkie owoce PRODUKTY NIEWSKAZANE TO: ciastka, cukierki, słodzone napoje, soki owocowe, białe pieczywo, miód, dżem, czekolada, winogrona, banany, kiwi, rodzynki, tłuste wędliny PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS: OKOŁO GODZ. 8 I śniadanie (300 kcal) Muesli pełnoziarniste z mlekiem lub niesłodkim jogurtem z dodatkiem

Zdrowe odżywianie przez cały rok

Zdrowe odżywianie przez cały rok

odpowiednie menu - obok hartowania, aktywności, spacerów, optymistycznego nastawienia do życia - pomaga nam utrzymać zdrowie i uniknąć infekcji. Zobacz, jaki powinien być jadłospis dziecka, by sprostać temu zadaniu. Pięć lekkich posiłków Nie wystarczy jeść zdrowo - trzeba jeszcze to zdrowie mądrze porcjować

Zaparcia

Niestety, nie ma cudownej herbatki, która likwiduje problemy żołądkowe u niemowlęcia. Najczęstszą przyczyną zaparć jest niewłaściwa dieta, więc warto jej się przyjrzeć. Może je powodować ryż, marchew, jabłko (chyba że gryzione), banany. W jadłospisie synka trzeba więc zmniejszyć ilość ryżu

Dieta mamy

Dieta mamy

(pełne ziarna zbóż, kasze), kwas foliowy, witaminę D (tłuste ryby morskie, tran), witaminę C (cytrusy, czarne porzeczki, kiwi, kapusta, natka pietruszki, czerwona papryka). Do 4. miesiąca w ogóle nie trzeba zwiększać kaloryczności posiłków, za to powinny one być bogate w składniki odżywcze. Krótko

Zimowe menu - pełne witamin

Zimowe menu - pełne witamin

- poza wymienionymi wyżej owocami - kiwi oraz czerwona papryka, natka pietruszki, brokuły. Warto dodawać je do zupy, dań warzywnych, past. Już starszemu niemowlęciu można podawać także bogatą w witaminę C świeżą i kiszoną kapustę (tę ostatnią wprowadzamy ostrożnie i w niewielkich ilościach). W pełni

Mama ma jeść!

Mama ma jeść!

zapotrzebowanie na białko (z chudego mięsa i ryb, nabiału, roślin strączkowych), węglowodany i witaminy z grupy B (pełne ziarna zbóż, kasze), kwas foliowy, witaminę D (tłuste ryby morskie, tran), witaminę C (cytrusy, czarne porzeczki, kiwi, kapusta, natka pietruszki, czerwona papryka). Do 4. miesiąca w ogóle nie

Sok - który jest dobry dla najmłodszych?

Sok - który jest dobry dla najmłodszych?

sok. Ważna jest różnorodność. Sok nie może w pełni zastąpić owoców czy warzyw, ale przecierowy lub wyciskany może mieć swoje stałe miejsce w codziennym jadłospisie. Jeśli podamy rocznemu dziecku w ciągu dnia np. kaszkę ze świeżymi owocami, purée warzywne z mięsem, zupę, pół banana i sok z

Dieta karmiącej mamy - bez kulinarnych wyrzeczeń!

Dieta karmiącej mamy - bez kulinarnych wyrzeczeń!

częściej niekorzystne reakcje na marchewkę niż na "niebezpieczne" brokuły. Co ma zrobić karmiąca piersią kobieta, która cierpi na zaparcia? Może jeść buraki, brokuły, kiwi, śliwki suszone, surowe gryzione jabłka (zasadniczo surowe owoce i warzywa ze względu na błonnik), pieczywo pełnoziarniste

Sposoby na zaparcie u dziecka

Sposoby na zaparcie u dziecka

. Jeśli w jego diecie dominuje mięso, potrawy mączne i słodycze (szczególnie czekolada), to zaparcie najprawdopodobniej jest spowodowane właśnie niewłaściwym jadłospisem. Możesz usłyszeć od pediatry, że w diecie dziecka jest za mało błonnika, ale najnowsze doniesienia prostują ten obiegowy pogląd

Jadłospis na kwiecień

Jadłospis na kwiecień

jabłka Kompot truskawkowy (owoce z mrożonki) Podwieczorek Kulka lodów śmietankowych z malinami (z mrożonki), plasterkiem kiwi Kolacja Sałatka z tuńczyka (ryba z puszki, pokrojone w kostkę kiszony ogórek, ugotowane na twardo jajko i oliwki, doprawione majonezem jogurtowym) Pół kromki chleba z masłem

Jadłospis na wrzesień

sokiem cytryny Obiad canelloni z farszem mięsnym w sosie śmietanowo-ziołowym mizeria z sokiem z cytryny woda mineralna Podwieczorek zielona sałatka owocowa: gruszka, kiwi, melisa sok wieloowocowy Kolacja sałatka z drobnej białej fasoli z ogórkiem kiszonym, suszonymi śliwkami i sosem winegret kakao SOBOTA

Menu na mroźne dni

Menu na mroźne dni

plasterkiem schabu pieczonego plasterki cukinii gotowane na parze woda z plasterkiem pomarańczy i listkiem mięty Wtorek ŚNIADANIE muesli tradycyjne na mleku plasterki banana i kiwi II ŚNIADANIE mała grahamka z pastą z soczewicy i koperkiem woda OBIAD zupa pomidorowa z listkiem bazylii pulpety z

Jadłospis na sierpień - dla tych, którzy nie lubią gotować

na małe cząstki melona miodowego i kiwi obsypana listkami melisy Kolacja kromka razowego chleba z masłem utartym z zieloną pietruszką i plasterkiem żółtego sera pół świeżego ogórka pokrojonego w cienkie paski herbatka malinowa osłodzona syropem malinowym WTOREK Śniadanie mleko z płatkami

Jadłospis na listopad

zimno z galaretką kiwi pokrojone w plasterki woda mineralna Kolacja kromka chleba żytniego z pastą ze słonecznika (nasiona ugotować w niewielkiej ilości wody, doprawić czosnkiem i przecierem pomidorowym) kilka różyczek gotowanego brokuła NIEDZIELA Śniadanie serek wiejski ze szczypiorkiem pół kromki

Jadłospis na marzec

mandarynek, kiwi i banana z bitą śmietaną Kolacja Kromka razowego chleba z pastą jajeczną (ugotowane na twardo jajko rozgnieć i wymieszaj z łyżeczką majonezu, dodaj drobno pokrojoną cebulkę dymkę i posól do smaku) Śniadanie Jogurt naturalny z muesli z rodzynkami i cząstkami mandarynek Przecierowy sok

Zdrowe jedzenie - jakie tłuszcze?

Zdrowe jedzenie - jakie tłuszcze?

kiwi. Woda mineralna. 7. Domowy kebab - z bułki pszennej wybierz miąższ i nafaszeruj mięsem kurczaka (pieczonym lub gotowa-nym), dymką, pomidorem, ogórkiem kiszonym, odrobiną majonezu. Mleko acidofilne.