kalkulator wagi w ciąży

nn-k

Kalendarzyk dni płodnych i niepłodnych: jak wyliczyć dni płodne?

Kalendarzyk dni płodnych i niepłodnych: jak wyliczyć dni płodne?

Kiedy są dni płodne? Kalendarzyk pomoże trzymać rękę na pulsie. Kalendarzyk dni płodnych to coś, z czego często korzystają kobiety chcące zajść w ciążę, śledzące swój cykl. Termin owulacji jest niezwykle ważną informacją.

7 najlepszych aplikacji ciążowych [NASZE TYPY]

Przypomną o wizycie lekarskiej, powiedzą, jak rozwija się dziecko, co mu właśnie wyrosło, a czego już się nauczyło, pozwolą wysłać zdjęcia z usg do rodziny, sprawdzą twoją wagę i spakują za ciebie torbę do szpitala (no prawie!). Aplikacje mobilne dla ciężarnych kobiet - wypróbujcie!

Gadżety, które umilają ciążę

Niekoniecznie niezbędne, ale całkiem przydatne: rzeczy, które sprawiają, że oczekiwanie na dziecko będzie przyjemniejsze!

Zobacz wideo

Najlepsze aplikacje mobilne dla rodziców [NASZE TYPY]

Najlepsze aplikacje mobilne dla rodziców [NASZE TYPY]

praktycznych porad, filmów i zdjęć pokazujących rozwój dziecka w łonie matki oraz terminarza wizyt lekarskich, kalkulatora wagi, kalkulatora tygodni ciąży, w naszej aplikacji znajdziesz odpowiedzi na nurtujące cię pytania. Przyjazna i intuicyjna w obsłudze, okaże się niezastąpioną towarzyszką ciąży

Planowanie ciąży - krok po kroku

Planowanie ciąży - krok po kroku

eksperta: Co pomaga zajść w ciażę? Czy niedowaga (lub nadwaga) może utrudnić zajście w ciążę? Nadwaga może utrudniać zajście w ciążę, niedowaga natomiast może być przyczyną powikłań położniczych. Oblicz swoje BMI (kalkulatory BMI bez trudu znajdziesz w internecie). Jeśli twoja waga znacznie odbiega od

Zdrowie przy nadziei

Zdrowie przy nadziei

, skontroluje naszą wagę i ciśnienie krwi. Trzykrotnie (jeśli nie ma dodatkowych wskazań) wykonuje się badanie USG: ok. 18. tygodnia, około 32. tygodnia i w 38. tygodniu. Trzykrotnie też ciężarna jest kierowana na badania krwi, a pod koniec ciąży na badanie kardiotokograficzne. Szczegółowy spis zalecanych i

Dieta karmiącej mamy

Dieta karmiącej mamy

żywienia. W pierwszych tygodniach po porodzie, kiedy kobieta bywa niespokojna, zmęczona i podenerwowana, przyda się jej więcej zielonych warzyw i kasz bogatych w witaminy z grupy B. Dopóki waga nie wróci do tej sprzed ciąży, dodatkowych kalorii jeść nie trzeba. Później można zwiększyć dzienną dawkę kalorii