kwas pantotenowy

mzb

Witaminy z grupy B - właściwości, źródła i skutki niedoborów

Witaminy z grupy B - właściwości, źródła i skutki niedoborów

Witaminy z grupy B mają wiele wspólnych właściwości, odpowiadają między innymi za prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego. Ponieważ każda z nich pełni w organizmie także inne role, witaminy z grupy B są dla nas bardzo ważne, dla kobiet w ciąży i dzieci zwłaszcza. Gdzie ich szukać? Jakie są skutki niedoborów? Co warto o nich wiedzieć?

Szpinak - poznaj lecznicze oraz odżywcze właściwości zielonych liści

Szpinak to bardzo cenne dla zdrowia warzywo. Ma niewiele kalorii, a przy tym sporą ilość błonnika. Smak można określić jako uniwersalny, dzięki czemu można z niego przygotować wiele różnorodnych potraw. Jakie właściwości ma szpinak i komu jest polecany najbardziej?

Płatki owsiane - co warto nich wiedzieć? Dlaczego warto je jeść?

Płatki owsiane są produkowane z owsa zwyczajnego. Otrzymuje się je po zgnieceniu całych ziaren. To dlatego są źródłem energii i wielu cennych wartości odżywczych. Warto je jeść zwłaszcza na śniadanie, choć dobrze po nie sięgać także w innych okolicznościach. Co warto wiedzieć o płatkach owsianych?

Zobacz wideo

Bebilon Profutura 2 - pełnowartościowe mleko następne

Bebilon Profutura 2 - pełnowartościowe mleko następne

piersią i dokarmiane mlekiem modyfikowanym. Bebilon Profutura 2 zawiera kwas pantotenowy (witaminę B3) i ryboflawinę (witaminę B2) wspierające metabolizm energetyczny dziecka, opatentowaną, klinicznie przebadaną kompozycję oligosacharydów (GOS/FOS), nukleotydy oraz niezbędne witaminy i składniki

Piękna na wiosnę

Piękna na wiosnę

wzbogacono o 10 witamin w tym: niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu - witamin z grupy B (B1, B6, B12, niacyna, biotyna, kwas foliowy, kwas pantotenowy), witaminę A - pomagającą w: utrzymaniu prawidłowego widzenia, zachowaniu zdrowej skóry oraz w prawidłowym funkcjonowaniu odporności organizmu

Kasza jaglana - właściwości i wartości odżywcze. Jak gotować kaszę jaglaną?

Kasza jaglana - właściwości i wartości odżywcze. Jak gotować kaszę jaglaną?

gryczaną - zawiera niewielką ilość skrobi i bogactwo łatwo przyswajalnego białka (11 g na 100g produktu). Zawiera witaminy z grupy B , a dokładnie B1 - tiaminę, B2 - ryboflawinę, B6 - pirydoksynę oraz kwas pantotenowy. Jest także źródłem magnezu , potasu , wapnia i żelaza . Od kaszy gryczanej

Smakołyki na dobranoc?

powyżej 4. miesiąca życia, a także 12 witamin, niacynę, biotynę, kwas foliowy, kwas pantotenowy oraz wapń i żelazo. Nutricia. Kaszki BoboVita Smaczny Sen. Cena 6,60 zł (230 g)

Dzień z życia przyszłej mamy - praktyczne porady eksperta

posiłki bogate w witaminy A, B1, B2, B6, B12, C, E, niacynę, cholinę, kwas pantotenowy, a także minerały: wapń, fosfor, magnez, żelazo, cynk, miedź, jod oraz selen[1]. W II trymestrze ciąży zapotrzebowanie na energię wzrasta o 360 kcal dziennie, a w III trymestrze - o 475 kcal w stosunku do

Sok Kubuś i Kubuś GO! - witaminy na drugie śniadanie

Sok Kubuś i Kubuś GO! - witaminy na drugie śniadanie

, oprócz witamin A i C znajdziemy także witaminy z grupy B: B1 (tiamina), B2 (ryboflawina), B3 (niacyna), B5 (kwas pantotenowy), B6, B7 (biotyna), B9 (kwas foliowy) i B12, odpowiadające za wiele prawidłowych funkcji organizmu. Dzięki nim dziecko nie będzie miało problemów z nauką, koncentracją