olej arachidowy

DD

Detreomycyna - skład, przeznaczenie, dawkowanie, wskazania, przeciwwskazania i możliwe skutki uboczne

Detreomycyna - skład, przeznaczenie, dawkowanie, wskazania, przeciwwskazania i możliwe skutki uboczne

Detreomycyna to lek przeznaczony do stosowania na skórę o działaniu bakteriobójczym oraz bakteriostatycznym. Zaleca się ją w przypadku leczenia ropnych infekcji skóry, których nie udało się wyleczyć z pomocą innych antybiotyków. Jak powinno się ją stosować i czy jest bezpieczna dla wszystkich pacjentów?

Orzechy - rodzaje i właściwości. Dlaczego warto jeść orzechy i kiedy je włączać do diety?

Orzechy są smaczne oraz zdrowe i to wie właściwie każdy. Ale czy wiemy, które z nich mają najwięcej cennych właściwości odżywczych?

Kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6 - ich rola w organizmie i właściwości

Kwasy tłuszczowe omega 3, omega 6 to wielonienasycone kwasy tłuszczowe, których organizm nie jest w stanie sam wytworzyć, a są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania człowieka. Te zdrowe tłuszcze, w odróżnieniu od niezdrowych tłuszczów nasyconych, mają wielorakie pozytywne działanie - jeśli są dawkowane w odpowiednich ilościach i proporcjach.

Domowe obiady dla dzieci nie takie dobre, jak nam się wydaje. Słoik lepszy?

Domowe obiady dla dzieci nie takie dobre, jak nam się wydaje. Słoik lepszy?

(chodzi o masło, oliwę, olej rzepakowy, słonecznikowy, arachidowy, itp.), których potrzebują dzieci do tego, aby się rozwijać i rosnąć. Powinno cie również zainteresować: Tłuszcz ma fatalną opinię. Czy słusznie? Czy rzeczywiście jest taki szkodliwy, jak go malują? Czytaj dalej>>>>>

Kwasy Omega-3 to pokarm dla mózgu

Kwasy Omega-3 to pokarm dla mózgu

oleje (lniany, arachidowy i rzepakowy). Dla kobiet w ciąży bezpiecznym źródłem DHA są algi morskie hodowane poza zanieczyszczonymi zbiornikami morskimi.

Zdrowy tłuszcz leczy

Zdrowy tłuszcz leczy

mieszanki to nie jedyne źródło korzystnych kwasów tłuszczowych. Bardzo bogate są w nie ryby morskie (tuńczyk, łosoś, makrela, halibut, sardynka, dorsz, flądra) i owoce morza. Znajdziemy je także w orzechach włoskich i oleju rzepakowym. Źródłem kwasów Omega-6 są natomiast oleje: słonecznikowy, arachidowy

Nie tylko geny kształtują człowieka. Sprawdź na co masz wpływ

Nie tylko geny kształtują człowieka. Sprawdź na co masz wpływ

morskie (łosoś, sardynki, śledź, makrela atlantycka), skorupiaki i algi morskie, jak również tofu, migdały, orzechy włoskie, świeżo zmielone siemię lniane i niektóre oleje (lniany, arachidowy i rzepakowy). Dla kobiet w ciąży bezpiecznym źródłem DHA są algi morskie hodowane poza zanieczyszczonymi

Arachidowe orzechy

z grupy B, cynku i fosforu. Robi się z nich olej i bardzo popularne na Zachodzie masło orzechowe. Służą też jako dodatek do słodyczy. Uwaga! Są silnym alergenem. Osoby uczulone mogą zareagować po ich zjedzeniu np. gwałtownym atakiem astmy. Jeśli dziecko jest alergikiem, musi nie tylko unikać