owoce pestkowe

KatK

Dieta matki karmiącej, czyli co powinna jeść karmiąca mama?

Dieta matki karmiącej, czyli co powinna jeść karmiąca mama?

Dieta matki karmiącej wcale nie musi być szczególnie restrykcyjna. Choć wciąż powszechne jest przekonanie, że kobieta karmiąca piersią nie może jeść wielu rzeczy, bo szkodzi w ten sposób swojemu dziecku, to należy je włożyć między bajki. Sprawdźmy, co powinna jeść karmiąca mama.

Alergia krzyżowa, czyli dwa uczulenia naraz

Dziecko uczulone na pyłki jest często nadwrażliwe na niektóre pokarmy, zwłaszcza warzywa i owoce.

Mama rodzi, tata szykuje dom

Wicie gniazda. Brzmi to górnolotnie, no ale w końcu kto ma przygotować dom na powrót żony z waszym dzieckiem ze szpitala? Ty!

Dementujemy przesądy o karmieniu piersią

dziecku. Żeby stracić pokarm trzeba odciągnąć ciut mleka na łyżeczkę, dodać odrobinę spirytusu i zapalić. Matka karmiąca powinna głodować, bo nie można jeść: surowych owoców, a oprócz tego pestkowych, cytrusów, truskawek, bananów, smażonego, strączkowych warzyw, kapusty, kalafiora, ciemnego pieczywa

Właśnie zostałeś ojcem

z puszki zdecydowanie odpadają. Kup dużo zdrowych przekąsek - płatki kukurydziane, muesli, batony zbożowe, pestki słonecznika, dyni, suszone morele, daktyle, rodzynki. A także jogurty, kefiry, pełnoziarniste pieczywo, warzywa, owoce (nie kupuj cytrusów i owoców pestkowych). Jeśli potrafisz, spróbuj

Owoce

Owoce: Owoce są bogatym źródłem witamin, minerałów, błonnika i związków odpowiedzialnych za niszczenie wolnych rodników. Niektóre owoce skłądają się głównie z wody (np. arbuz, cytrusy), inne są bogate w pożywne węglowodany (np. banany, figi, daktyle), jeszcze inne zawierają zdrowe kwasy tłuszczowe (awokado), dlatego warto urozmaicać dietę dziecka o różne rodzaje owoców. Owoce i warzywa to podstawa zdrowej diety dziecka.