razowiec

Joanna Szulc, konsultacja prof.dr hab. Janusz Książyk

Razowiec

Razowiec

Pierwsze pieczywo

Moja córeczka ma 11 miesięcy. Chciałabym podawać jej już pieczywo, ale nie wiem, jakie będzie najlepsze. Córka nie jest na nic uczulona. ANNA

Nie jedz za dwoje, tylko dla dwojga - dieta kobiety w ciąży

Pora rozprawić się z mitami i zdroworozsądkowo spojrzeć na dietę przyszłej mamy. Co i kiedy jeść, jakich rzeczy unikać, by ciąża przebiegła bez komplikacji, a dziecko rozwijało się prawidłowo?

Czujesz się zmęczona? 10 sposobów na wiosenne przesilenie

Czujesz się zmęczona? 10 sposobów na wiosenne przesilenie

zastąpić przyciemnionym razowcem albo grahamem? Choć co drugi dzień? I jeszcze jeden dobry zwyczaj: butelka wody w torbie. A najlepiej dwie: po jednej dla ciebie i dziecka. Efekt lekkości gwarantowany! "Nie robię nic szczególnego, a czuję się ciągle zmęczona". Czy to ty? Jeśli nie, należysz do

Jadłospis na wrzesień

z czarnej porzeczki Podwieczorek kanapka z chrupkiego chleba z pastą jajeczną sok pomidorowy Kolacja sałatka z buraczka posypana sezamem kromka razowca z masłem kefir

Jak jeść zdrowo i niedrogo? Oto nasze sposoby

Jak jeść zdrowo i niedrogo? Oto nasze sposoby

. Podstawą codziennej diety powinny być nieprzetworzone węglowodany: pełnoziar-niste pieczywo, kasze, płatki. Do wyboru jest wiele gatunków pieczywa z pełnego przemiału, od drogich (bułeczki obsypane ziarnami, ciemne ciabatty) po znacznie tańszy, ale wartościowy razowiec czy graham. Kasza gryczana lub

Tanie danie. Jak oszczędzać i jeść zdrowo?

zwykły, znacznie tańszy, ale pełnowartościowy razowiec czy graham. Kasza gryczana czy pęczak nie nadszarpną budżetu, a są dobrą podstawą obiadu. Tanie i zdrowe są płatki owsiane czy jęczmienne, te bez żadnych dodatków - zwłaszcza, jeśli porównamy ich cenę z gotowymi mieszankami typu musli, nierzadko

14. miesiąc życia: dieta i pielęgnacja

o wiele zdrowszego razowca. Godny polecenia jest także graham. Unikamy tylko bułek i chleba z ziarnami, którymi malec mógłby się zakrztusić. Przekonaj mnie do warzyw Do każdego stałego posiłku - a tych powinno być w diecie rocznego dziecka tyle, ile w diecie dorosłego, czyli pięć - dodajemy warzywa

Czwarty miesiąc

. Porównaj i wybierz 300 kcal to: Puste kalorie: - pączek popity szklanką słodkiego napoju (cukier i na dodatek szkodliwy, przesmażony tłuszcz); - nieco ponad 1/2 tabliczki czekolady (przetworzony, oczyszczony cukier i tłuszcz zwierzęcy). Zdrowy posiłek: - kanapka z kromki razowca posmarowanego cienko masłem

Pochwała śniadania

zieloną pastą z awokado, soku cytrynowego, oliwy i czosnku, posypana plasterkami rzodkiewki. Kakao. Dla spieszących się: 1.Kromka razowca z liściem sałaty, plastrem żółtego sera i keczupem. Mleko smakowe w kartoniku. 2. Płatki błyskawiczne na mleku wymieszane z przecierem owocowym i łyżką migdałów w