maskotki reklamowe

Materiał Promocyjny Public Relations

Aktywacja konsumencka Wilczki Rodowita edycja 2023

Aktywacja konsumencka Wilczki Rodowita edycja 2023

W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, ruszyła kolejna edycja, naszej kultowej aktywacji Wilczki Rodowita! Dbanie o zdrowie, uczenie zdrowych nawyków - picia wody, to nasze priorytety, szczególnie gdy chodzi o dzieci. Nasze maskotki, przypominają dzieciom w domach o wodzie Rodowita z Roztocza, w ten sposób mamy nadzieję, że będą co raz częściej sięgać po naturalną wodę mineralną!

"Pikniki 800 plus" kosztowały krocie. "30 tys. balonów, 15 tys. wiatraczków oraz 25 tys. ołówków"

Rząd ogłosił wprowadzenie 800 plus i zaczął kampanię informacyjną o nowym świadczeniu dla rodziny w postaci pikników. Jednak jak zauważyło sporo osób, te imprezy były bardzo drogie. "30 tys. balonów, 15 tys. wiatraczków oraz 25 tys. ołówków ze zwierzątkami" - a to tylko czubek góry lodowej kosztów całej kampanii.

Poznaj moc oszczędzania z Bystrzakami. Biedronka przedstawia nowy gang

Oszczędzanie to kwestia, do której Polacy w ostatnim czasie przykładają coraz większą wagę. Sieć Biedronka daje tę możliwość swoim klientom od wielu lat każdego dnia, a od 29 sierpnia do oszczędzania będzie ich dodatkowo zachęcał Gang Bystrzaków i wyjątkowa trójka jego bohaterów - Świnka Skarbonita, Jabłko Newton i Pies Dżi-Pi-Es. Od poniedziałku rusza nowa odsłona najgorętszej akcji lojalnościowej sezonu i szansa na zdobycie dodatkowych oszczędności w ramach Wirtualnego Portfela.

  • Regulamin konkursu "Kreatywne pomysły na zabawy z dziećmi". Opisz swój pomysł na kreatywną zabawę z najmłodszymi i zyskaj szansę na jedną z nagród
  • Ruszyła druga edycja projektu "Smok za smoka"!

    za minimum 30 zł w jednym z ponad 200 sklepów SMYKA, może wymienić zużyty smoczek na pluszową maskotkę. Aby ułatwić rozstanie ze swoim „pocieszycielem" SMYK proponuje maluchom maskotki – smoki. Zebrane w ten sposób smoczki zostaną przekazane do recyklingu i przetworzone na surowiec

  • Sztuka wybierania zabawek

    -śpiewające lalki, mówiące maskotki, które mają nie tylko bawić, ale też uczyć... Przekaz reklamowy, udając, że produkt jest odpowiedzią na potrzeby dziecka, tak naprawdę sam te potrzeby tworzy i mnoży, natomiast bezrefleksyjne uleganie reklamom sprzyja wychowywaniu bezrefleksyjnych konsumentów. Warto uczyć

  • Konkurs z Agi Bagi - regulamin

    Konkurs z Agi Bagi - regulamin

    - maskotka+ t-shirt 20 zestawów - płyta z bajkami na DVD + 4 książeczki 5. ODBIÓR NAGRÓD Nagrody zostaną przekazane zwycięzcom Konkursu za pośrednictwem poczty, kuriera lub innego przewoźnika, na adres zamieszkania wskazany w

  • COOL CLUB Wiosna 2021 - kolekcja Safari

    COOL CLUB Wiosna 2021 - kolekcja Safari

    uwielbiają, bo są miłe w dotyku, mają miłe dla oka wzornictwo i dają wiele możliwości zabawy. A ponieważ safari to nie tylko kolorystyczne bogactwo, ale przede wszystkim egzotyczne zwierzęta - dlatego w kolekcji SMIKI znalazły się lubiane przez dzieci maskotki, m.in: tygrysek i surykatka. Można je bezkarnie